Доброго ранку любі діти та батьки! Сподіваюсь Ви вже поснідали та зробили ранкову гімнастику.
Сьогодні ми починаємо наш день з українського читання. Тобі потрібно бути дужи уважним, бо у нас сьогодні аудіювання. Послухайте твір для аудіювання. Прослухайте аудіо твір декілька разів, а після цього візми аркуш підпиши його :
2)
3)
4)
5)
Поряд з цифрами пишемо лятеру з правильною відповіддю.
а) бабуся Леся
б) тітка Леся
в) тітка Олена
2. Чим почастували хлопчика?
а) цукерками
б)горішками
в)насінням
3. Про що не знав Тарасик?
а) про те, що кишеня щедра
б) про люстерко
в) про дірку
4. Куди дівся "солодкий горошик"?
а)випав крізь дірку
б)його з'їв Тарасик
5. Скількох почастувала "щедра кишеня"?
а) лише гуску
б) тільки мурах
в) багато кого
Попрацюй у підрудручку на сторінці 61, виконай вправу 177 усно.
Математика. Посмотри видео урок . Теперь поработай в учебнике на станице 114. Выполни задания 1, 4 устно, а 5 задание, полностью, запиши в тетрадь. Закрепи полученные знания в рабочей тетради на 38 странице.
Пришло время отдохнуть.
Русский язык. Давай вспомним, что такое сказка.
Теперь открой учебник на страничке 93-95 и прочитай "Как Соня научилась разговаривать". Перескажи родителям о чем ты прочитал и расскажи ты прочитал сказку или рассказ.
Вспомни как называются слова обозначающие признак предмета, на какие вопросы они отвечают, подготовься к контрольной работе.
Повторяй упражнения для бега и ты будешь самым быстрым в классе! Хорошего Вам дня!
Все письменные работы жду в личном сообщении.
Сьогодні ми починаємо наш день з українського читання. Тобі потрібно бути дужи уважним, бо у нас сьогодні аудіювання. Послухайте твір для аудіювання. Прослухайте аудіо твір декілька разів, а після цього візми аркуш підпиши його :
23 квітня
Аудіювання
П.І. (як у зошиті)
1)2)
3)
4)
5)
Поряд з цифрами пишемо лятеру з правильною відповіддю.
Питання для аудіювання
1.Хто частував Тарасика?а) бабуся Леся
б) тітка Леся
в) тітка Олена
2. Чим почастували хлопчика?
а) цукерками
б)горішками
в)насінням
3. Про що не знав Тарасик?
а) про те, що кишеня щедра
б) про люстерко
в) про дірку
4. Куди дівся "солодкий горошик"?
а)випав крізь дірку
б)його з'їв Тарасик
5. Скількох почастувала "щедра кишеня"?
а) лише гуску
б) тільки мурах
в) багато кого
Попрацюй у підрудручку на сторінці 61, виконай вправу 177 усно.
Математика. Посмотри видео урок . Теперь поработай в учебнике на станице 114. Выполни задания 1, 4 устно, а 5 задание, полностью, запиши в тетрадь. Закрепи полученные знания в рабочей тетради на 38 странице.
Пришло время отдохнуть.
Русский язык. Давай вспомним, что такое сказка.
Теперь открой учебник на страничке 93-95 и прочитай "Как Соня научилась разговаривать". Перескажи родителям о чем ты прочитал и расскажи ты прочитал сказку или рассказ.
Вспомни как называются слова обозначающие признак предмета, на какие вопросы они отвечают, подготовься к контрольной работе.
Повторяй упражнения для бега и ты будешь самым быстрым в классе! Хорошего Вам дня!
Все письменные работы жду в личном сообщении.
Комментарии
Отправить комментарий