Надеюсь Вы выспались, покушали и готовы учиться!
Сьогодні 14 січня,що ти знаєшь про цей день?
День 14 січня в Україні також називають Василів день (день Святого Василя).
Найважливішою традицією Старого Нового року є посівання. Посівати починають ще з самого ранку до сходу сонця, переважно хлопчики або чоловіки. Є прикмета, що першим в дім цього дня повинен зайти чоловік.
Скажіть меня будь ласка з Вас хтось щедрував учора або посівав сьогодні?
Переходимо до уроків.
Українська мова
Пригадай тему минулих уроків, про що Ви дізнались нового, чого навчились?
Сьогодні ми повторемо та закріпемо отриманні знання.
Для цього переглянь відео і уважно все послухай.
Подивились?
Молодці!
Пригадайте, які слова називають спільнокореневими, а які формами одного слова.
Тепер закріпимо знання, для цього треба відкрити робочий зошит і зробити письмово вправи на сторінці 28.
Літературне читання
Пригадай як називається оповідання, яке ми читали на чинулому уроці?
Хто його написав?
Що тобі відомо про Буценя Олега Васильовича?
Ми продовжуємо знайомитись з його творами.
Але перед цим попрацюй зі скоромовками, пам'ятаєш як?
З яким саме оповіданням ми познайомимось сьогодні ти дізнаєшся, якщо подивишся сюди.
Спочатку, уважно його послухай, а потім прочитай.
Поміркуй, чи правильно вчинила Люда, коли відпустила пташку на волю. Чому?
Перекажи оповідання рідним.
Дай своїм оченятам відпочити, зроби зарядку.
Попий водички і будемо продовжувати займатися.
Математика
Мы продолжаем исследовать сложение вида 430+260 и работать над обратными задачами.
Перед тем как приступить к выполнению заданий поработай в ЛогикЛайк.
На прошлом уроке Вы узнали, чтобы решить пример вида 430+260 нужно каждое из слагаемых разложить на сотни и десятки, после чего сотни прибавить к сотням, а десятки - к десяткам.
Выполни письменно задания в рабочей тетради на страничке 41.
Сделай разминку.
Русский язык.
На прошлом уроке мы узнали о том, что согласные буквы могут чередоваться в корне слова.
Назови пару примеров.
А сегодня тема нашего урока : Произношение и обозначение на письме безударных гласных в корне слова.
Открой учебник на страничке 80 , прочитай и запомни правило.
А чтобы закрепить полученные знания выполни письменно упражнения 1 и 2 в рабочей тетради на страничке 32.
Искусство
Посмотри на акварельные рисунки "Зимних пейзажей"
Давай попробуем создать свою "Зимнюю сказку"
Для этого открой "Маленького художника" на страничке 32, внимательно прочти Последовательность работы.
На страничке 33 создай свой зимний шедевр.
Комментарии
Отправить комментарий